Justin bieber.


Bild hämtad från: http://justindrewbieber.blogg.se


Hello..

Ursäkta för usel uppdatering. Men min jävla dator paja ..efter 3 veckor,hallå!?
Men men, nu är jag här igen.
Jag har Bieber fever igen. Han är så grymt söt och otroligt begåvad. Och till alla bieber haters där ute. Var glad för hans skull istället, han har blivit blessed med en otrolig gåva. Det finnns iad flev Belibers än haters där ute.

Tips! Tävling!

Jag är med i en tävling på sajten http://justindrewbieber.blogg.se .Där har du chans att vinna Justins succsé film Never say never. Jag såg filmen..och den är helt fantastisk. Jag rekomenderar den till i princip alla. Man ser hur livet för en superstjärna faktiskt är, hur hårt han måste jobba och hur otroligt speciell han är. Så otroligt trist att se hur taskiga människor är mot honom när han jobbar så hårt.
Gå med i tävlingen ( klicka på länken ) Beskrivningen om hur du tävlar finns i inlägget "Tävla och vinn Justin Biebers never say never DVD:ER"


P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0