Fact - 18.49


Hejsan!
Jag har inte så mycket att skriva om just nu,så istället får ni lite fakta :]


Jag föredrar lugnt att sitta hemma och kolla på en bra film med en kompis eller familjen än att gå omkring,eller hänga i stan sent på kvällarna.På stan hänger det bara massa äckliga fjortisar och players på nätterna.Ingenting för mig.Plus,ute på stan sent blir det mörkt och kallt.Hemma kan man sitta med en fillt och en popcorn skål,å titta på en bra film!
 
Jag hatar cigaretter,det luktar så jävla äckligt!
Folk som röker är så korkade.Canser risken ökar,rösten blir förstörd,du luktar rök hela tiden,andedräckten ska vi inte äns snacka om,du får rynkor och det kostar dig flera tusen om året!
Och jag som är en riktig godis råtta väljer själfallet godis.Godis måste ju fan vara nyttigare än cigaretter.

Jag dricker inte heller.Åter igen så är det bara fjortisar i min ålder som dricker.hm,stackars dom när dom fyllt 15 och det första dom får göra är att checka in på Rehab.Dricka kommer jag väl göra när jag blir äldre.Men inte nu,jag håller mig till bubblorna,så mycker godare! ;]


Nu vet du lite mer.. ;]

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0